Pogoji poslovanja

Splošni pogoji

Splošno pogoji spletne trgovine smartslam so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).

Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

 

Postopek nakupa

Po artiklih, ki so na voljo za nakup lahko brskate preko menijskih kategorij ali preko iskalnika. Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknete na "Dodaj v voziček".

Izjeme so artikli katere lahko kupite v različnih barvah (pri teh je potrebno 1. Klikniti na artikel 2. Izbrati barvo in 3. Dodati v voziček).

Vaše naročilo pregledate v vozičku, kjer lahko preverite, če ste izbrali pravo količino artiklov, barvo ali velikost. V vozičku pa se vam bo izpisalo tudi obvestilo, če izdelek ni dobavljiv takoj naslednji dan.

Če ste s celotim izborom v vozičku zadovoljni in bi radi nakup zaključili, kliknite na gumb "Zaključi nakup", ki vas bo odpeljal na blagajno.

Na blagajni vpišete podatke za dostavo in izberete način plačila. Ko ste preverili, da ste vse podatke vpisali točno, naročilo potrdite s klikom na "Zaključi naročilo".

 

Koraki procesa nakupa

1. Dodajanje artiklov v voziček:

Artikel, ki ga želite kupiti dodajte v voziček s klikom na ustrezen gumb ("Dodaj v voziček").

Artikli so razvrščeni po ustreznih kategorijah (npr. ovitki, polnilci, zvočniki, ipd.), poiščete pa jih lahko tudi preko iskalnika. Za več informacij o izbanem artiklu kliknite nanj.

Ko artikel dodate v voziček lahko nadaljujete z nakupovanjem in dodate v voziček še kak drug artikel, ali pa takoj zaključite nakup.

V primeru, da želite dodati v voziček več artiklov, se bodo le ti v vozičku shranili za kasnejši nakup.

Artikle lahko v vozičku tudi odstranite (s klikom na "X") oziroma spreminjate količino.

Ob posameznem artiklu se vam bo v vozičku izpisal tudi dobavni rok, v kolikor je le ta daljši od enega delovnega dne.

Na blagajno se premaknete s klikom na "Zaključi nakup".

2. Vpis podatkov za dostavo, izbira načina plačila in potrditev oziroma zaključek nakupa

Prispeli ste do blagajne, kjer vpišete vse potrebne podatke za račun, dostavo in izberete način plačila.

Če ste registrirani uporabnik spletne trgovine smartslam, se na blagajni lahko prijavite z vašim uporabniškim računom, s tem pa ročno vpisovanje podatkov ni potrebno.

Neregistrirani uporabniki lahko naročilo opravite kot Gost, izpolniti pa morate vsa obvezna polja, ki so označena z zvezdico (*).

Če se naslov za dostavo razlikuje od naslova naročnika, odstranite kljukico pri "Dostava na ta naslov" in vpišite potrebne podatke. Vedite pa, da v kolikor pošiljate paket na drug naslov, in bi želeli izbrati način plačila po povzetju, bo paket skupaj z računom in plačilnim nalogom poslan na naslov za dostavo.

Če želite ustvariti uporabniški račun, da boste naslednjič nakupovali enostavneje, dodajte kljukico pri "Ustvari uporabniški račun za naslednjič". Pri tej opciji si izberete še geslo s katerim lahko kadarkoli dostopate do svojega uporabniškega računa.

Na desni strani izberete še način plačila. Trenutno vam ponujamo naslednje načine plačila: plačilo po predračunu, plačilo s sistemom PayPal in plačilo po povzetju.

Preden kliknete na gumb "Zaključi naročilo" še enkrat preverite, če je seznam naročenih izdelkov pravilen (klik na sivo obarvan znesek), preverite tudi naslov dostave in način plačila. Nato s klikom na gumb "Zaključi naročilo" naročilo potrdite in zaključite nakup.

Potrdilo o uspešno opravljenem naročilu boste prejeli na vaš e-naslov in pa tudi po SMS sporočilu.

Z oddajo naročila tudi potrjujete, da vas lahko o stanju vašega naročila obveščamo preko elektronske pošte in/ali telefona (klic ali SMS sporočilo).

 

Preklic naročila

Kupec lahko kadarkoli brez dodatnih obveznosti in pojasnila naročilo prekliče v času od oddaje naročila, do prejema obvestila, da je bilo naročilo odpremljeno. To lahko opravi preko elektronske pošte podpora(at)smartslam.si.

 

Spreminjanje naročila

Naročilo se lahko tudi spreminja (dodajanje/odstranjevanje artiklov, spreminjanje naslova, ipd.). Za spremembo naročila nam pišite na podpora(at)smartslam.si.

 

Koda za popust

Kodo za popust lahko vpišete v vozičku ali na blagajni. Pri enem naročilu je mogoče uporabili samo eno kdo za popust.

Nekatere kode za popust imajo posebne pogoje (veljajo le registriranim uporabnikom, so časovno omejene, veljajo le na določene izdelke, ipd.)

V kolikor vam koda za popust ne deluje nam pišite na podpora(at)smartslam.si ali pa na pokličite 031 016 348.

 

Načini plačila

Spletna trgovina smartslam omogoča naslednje načine plačila:

1. Plačilo po povzetju (kupec stroške kupnine poravna ob dostavi).

2. Plačilo s sistemom PayPal (kupec je po izbiri načina plačila s sistemom PayPal preusmerjen na spletno stran PayPal, kjer izvede plačilo v skladu s pogoji sistema PayPal).

3. Plačilo po predračunu (kupec po potrditvi naročila prejme predračun preko elektronske pošte, paket pa se kupcu odpremi po prejemu potrdila o plačilu ali dospetju sredstev na račun prodajalca).

 

Vse cene v spletni trgovini smartslam so v evrih.

Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu naročila.

Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.

 

 

Zasebnost in zaščita podatkov

smartslam se zavezuje, da bo varoval vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine smartslam so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.

Po spletni trgovini smartslam lahko brskate, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer vaše ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov, standardnega orodja v spletni industriji.

Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne razkrivamo tretjim osebam, razen za namen potrditve dostave izdelkov, trženja in promocije. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov.

Svoje osebne podatke si lahko ogledate (če imate uporabniški račun), jih spreminjate ali zahtevate njihov izbris, prav tako se lahko odjavite od prejemanja novic.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Obveščanje o stanju naročila

Po zaključenem naročilu stranka prejme potrdilo o naročilu na naveden e-naslov in tudi SMS sporočilo o uspešno prejetem naročilu. Na dan odpreme ponudnik stranko preko e-maila in tudi SMS sporočila obvesti o odpremi.

Pridržujemo si pravico, da vas preko kontaktnih podatkov (e-naslov, telefon) obveščamo o stanju vašega naročila.

Če ste izbrali način plačila po predračunu, potrdila pa še nismo prejeli, ozirma priliv sredstev še ni viden, paket pa že nekaj dni čaka na odpremo, vas pisno (e-pošta) ali preko telefona opomnimo na izvedbo plačila.

V primeru neprevzetega paketa vas v nekaj dneh od odpreme na to spomnimo preko telefona ali email-a. 

 

Pravica do odstopa potrošnika od kupo-prodajne pogodbe (vračilo)

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Odstop od pogodbe kupec sporoči na e-naslov podpora(at)smartslam.si  ali po pošti na naslov podjetja. Odstop od pogodbe se priloži izpolnjen obrazec za odstop od pogodbe, ki je dostopen tukaj.

V primeru odstopa od pogodbe mora potrošnik prejete artikle vrniti po pošti na naslov prodajalca: 

Nakupovanj, Matej Krajnc s.p.
Zgornje Partinje 67A
2223 Jurovski Dol

Potrošnik mora artikle vrniti prodajalcu nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če je bil artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik atiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preiskus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov, ki se obračunava po ceniku dostavne službe (npr. Pošta Slovenije, GLS, ipd.). Artikle je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe.

Vračilo stroškov kupnine bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe in vrnenega blaga. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.

 

Reklamacije

Vsi artikli so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše artikle bomo skrbno zapakirali, da bi do vas prišli nepoškodovani.

Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na artiklu zahtevati, da ponudnik artikel z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na artiklu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.

 

Menjava artiklov

Zamenjava artiklov je mogoča le ob predložitvi računa oz. kopije računa, lahko tudi številke naročila.

Menjava artiklov se vrši preko pošte, po poslani zahtevi za menjavo na podpora(at)smartslam.si.

Kupec artikel, ki ga želi zamenjati pošlje na naslov:

Nakupovanje, Matej Krajnc s.p.
Zgornje Partinje 67A
2223 Jurovski Dol

Kupca bremenijo stroški pošiljanja artiklov, ki jih želi zamenjati.

Po prejemu artikla in ugotovitvi, da je ta brezhiben, se kupcu odpošlje novi željeni artikel. V kolikor gre za različne artikle in so pri ceni odstopanja se kupec in ponudnik pred menjavo dogovorita o načinu poravnave razlike.

 

Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec v skladu z veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov odgovarja za stvarne napake izpolnitve. Kupec oz. potrošnik (v nadaljevanju kupec) lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarnih napak v roku dveh mesecev od odkritja napake. Šteje se, da je napaka obstajala že v času izročitve izdelka, če se pojavi v roku šest mesecev od vročitve. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po poteku dveh let od izročitve izdelka.

Kupec mora o napaki pisno ali osebno obvestiti prodajalca. V primeru osebnega obvestila, prodajalec in kupec o napaki sestavita pisni zapisnik o napaki. Obvestilo o napaki mora vsebovati natančen opis napake, skupaj z morebitnimi fotografijami iz katerih je napaka razvidna, ter predlog rešitve . Prav tako mora prodajalcu omogočiti pregled stvari z napako. 

Kupec, ki je v navedenih rokih prodajalca pravilno obvestil o stvarni napaki ima od njega pravico zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne v skladu z napako sorazmerni del plačanega zneska ali izdelek zamenja z novim ali vrne plačano kupnino. Kupec ima v vsakem primeru pravico od prodajalca zahtevati povrnitev škode, zlasti povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega stavka. O vsem navedenem mora kupec prodajalca obvestiti v obvestilu o napaki.

Pravice kupca ugasnejo po poteku časa dveh let od dneva ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. 

 

Garancija

V skladu z veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov, prodajalec za določene artikle zagotavlja obvezno garancijo. Za izdelke za katere prodajalec zagotavlja garancijo, kupcu ob izročitvi izdelka izda garancijski list in navodila za uporabo takega izdelka. Garancijski list poleg vseh obveznih podatkov vsebuje tudi navedbo garancijskega roka. Minimalni garancijski rok je eno leto. Za izdelke s priloženim garancijskim listom prodajalec v času trajanja garancije zagotavlja brezplačno odpravo napak v skladu z veljavno zakonodajo.

Če se pri izdelku za katerega je izdan garancijski list pojavi napaka, lahko kupec zahteva odpravo napake. Stroške materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa izdelkov, ki nastanejo pri ali zaradi odpravljanja napak, plača prodajalec. V kolikor prodajalec napake, v roku 45 dni od dneva ko je od kupca prejel pisno zahtevo za odpravo napake, ne odpravi, mora kupcu brezplačno zamenjati izdelek z novim brezhibnim izdelkom. Za zamenjan izdelek prodajalec izda nov garancijski list. Če prodajalec napake na izdelku ne odpravi ali ne zamenja izdelka z novim brezhibnim izdelkom, lahko kupec razdre pogodbo in zahteva vrnitev kupnine.

Za čas popravila izdelka lahko prodajalec kupcu zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka. V nasportnem primeru ima kupec pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel ker izdelka ni mogel uporabljati. Naveden odstavek velja samo v primerih, ko je kupec potrošnik.

Pravice kupca iz prejšnjega odstavka ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo izdelka z novim. Določila garancije veljajo tudi za osebe, ki niso potrošniki razen določil o zagotovitvi nadomestnega izdelka.

 

Naročila

Naročila lahko oddate preko interneta, in sicer vsak dan od 0.00 do 24.00 ure. Naročila prejeta od ponedeljka do petka do 14. ure bodo bodo odpremljena isti dan*. Čas za dostavo pošiljke je največ 8 delovnih dni (dan oddaje + 8 delovnih dni). Naročila, ki jih dobimo v soboto, nedeljo ali na državni praznik, bodo odposlana prvi naslednji delovni dan.

*Velja za artikle, ki so na zalogi.

 

Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije d.o.o.. Prodajalec krije poštnino pri nakupih v vrednosti nad 30€ in je v tem primeru za kupca BREZPLAČNA: Če je znesek nakupa nižji od 30 € strošek dostave krije kupec in sicer pri plačilu po povzetju ali s sistemom PayPal je strošek dostave 1,90€. Če pa se odločite za plačilo po povzetju, se strošku dostave prišete še strošek priprave plačilo po povzetju, tako je skupen strošek dostave nekoliko višji in sicer znaša 3,80€. Strošek dostave (plačilo po predračunu ali s sistemom PayPal) in strošek priprave plačila po povzetju (samo v primeru plačila po povzetju) se bo v vseh primerih izpisal ob zaključku vašega naročila ter bo zaveden tudi na računu, ki ga boste prejeli skupaj z naročenimi artikli. 

Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.

 

Zaloga artiklov

V spletni trgovini smartslam so nekateri artikli dobavljivi v roku 3-6 delovnih dni. To pomeni, da nam zalogo za njih zagotavlja dobavitelj.

V primeru, da je zaloga izdelka, ki je dobavljiv v roku 3-6 delovnih dni pošla tudi dobavitelju vas bomo o tem tudi obvestili. Takrat lahko naročilo v celoti prekličete, potrdite delno naročilo, potrdite spremembo naročila v podoben artikel ali potrdite, da boste počakali, da bo artikel ponovno na zalogi. Opravičujemo se vam zaradi kakršnihkoli nastalih nevšečnosti, ki vam jih takšna situacija lahko povzroči.

 

E-novice

Na e-novicese lahko kadarkoli prijavite s klikom na to povezavo.

Odjava od e-novic pa vam je omogočena ob vsaki e-novici - klik na "Odjava" v spodnjem desnem delu sporočila.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadar koli in na kakršen koli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

Ocene artiklov

Ponudnik ne nadzoruje in ne odgovarja za vsebino ocen o artiklih, ki jih napišejo registrirani uporabniki. Ponudnik ne odgovarja za informacije v ocenah in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v ocenah.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati, o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh vse spore rešiti sporazumno.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

V skladu z zakonskimi normativi ne priznavamo nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

Smartslam.si (Nakupovanje, Matej Krajnc s.p.), kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS in na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj oz na povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show

Zgoraj navedeno izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Osebna izkaznica

Nakupovanje, Matej Krajnc s.p.
Zgornje Partinje 67A
2223 Jurovski Dol

E-pošta: podpora(at)smartslam.si
Telefonska številka: 031 016 348

Matična št.: 6876633000, ID za DDV: 50356747, Zavezanec za DDV: NE.
IBAN SI56 1934 0501 1869 557 (DBS d.d.)
Zastopnik podjetja: Matej Krajnc

Podjetje je vpisano v Poslovni register RS.
Registrski organ: AJPES, izpostava Maribor
Številka vpisa v PRS: 316-12-02536-2016
Datum vpisa: 1.7.2015